Thursday, December 4, 2014

Megfigyelési botrány

Ez, kérem, már mindennek a teteje! Én ezt kikérem magamnak, kérem, ez abszurdum! Mi az, hogy folyton ezt művelik, kérem? Mert észrevettem, igen, nem kerülte el a figyelmemet! Vagyis hát, egy ideig lehetséges, hogy elkerülte, de aztán egyszer csak leesett a tantusz, és most már teljes bizonyossággal állíthatom, hogy erről még vagyok győződve, és ezt a jelenséget, ezt a cselekedetet mélységesen elítélem, alávaló gaztettnek tartom. Mert mi az, kérem, hogy folyamatosan ezt művelik velem? És miért pont velem? Miért pont engem pécéztek ki maguknak? Hát nem találtak más valakit, aki ezt sokkal inkább megérdemelné, mint én? Mert engem, kérem, folyamatosan megfigyelnek. Nem is csak egy valaki, hanem mindjárt kettő. Sőt, szerintem lehet, hogy három... Igen, három!
Az egyik a "tükörből". Igen! Megfigyeltem, kérem, valahányszor a tükörbe nézek, az az alak ott árgus szemekkel vizslat engem. A személyiségi jogaimat két lábbal tiporja a sárba, kérem! A múltkor egyszer például - gyanútlanul - meztelenül mentem el a tükör nevű tárgy mellett. Az az alak akkor is ott volt és engem bámult! És tudják mit csinált? Ez egy kéjsóvár, perverz alak, kérem! Meztelenre vetkőzött ő maga is, és úgy bámult engem, kéjsóvár tekintettel, kigúvadt szemekkel! De valahányszor az úgy nevezett tükör elé állok, ez ott van és engem figyel. Mit figyel, tanulmányoz! És utánoz. Engem!!! Azt gondolja, nem veszem észre? Hát ennyire hülyének tart?
A másik meg? Mindenhova követ, mint egy kiskutya. Átment két dimenziósba, és az is utánoz. Na ez is megéri a pénzét! Azt mondták nekem, hogy "árnyék". Ezzel akartak félrevezetni, de nem hagytam magam! Micsoda baromság! Folyton mindenhova követ, minden lépésemet lesi és utánozza, és akkor higgyem el, hogy valami tudattalan jelenség. Nohiszen!
És megfigyeltem, hogy az úgy nevezett tükörképemnek is van úgy nevezett árnyéka, az meg a tükörképemet utánozza. Szóval összesen hárman vannak.
Már csak azt kell kiderítenem valahogy, hogy ki küldte őket és mit akarnak. Egyenes módszerekkel már próbálkoztam, de nem jutottam velük dűlőre. Nem vallanak. Kár! Pedig jó lenne tudni, mert akkor tudnám, hol tudok panaszt emelni...

No comments:

Post a Comment

Minden kommentárt szívesen látok, olvasok, s ahogy időm engedi és amennyiben szükséges, megválaszolok.