Tuesday, April 26, 2011

Közúti ellenőrzés

R: Jó napot kívánok!
A: Adjon isten!
R: Ugye tudja miért állítottam meg?
A: Sajnos nem.
R: Ön szerint mekkora sebességgel lehet ezen az úton közlekedni? Mit?
A: Ezek szerint túl gyorsan mentem?
R (ordítva): MI AZ, HOGY EZEK SZERINT???

A: Elnézést...
R: AZONNAL SZÁLLJON KI!
A: Igenis!
R: Úgy! Le a földre!
A: Á! Mit csinál?? A karooom! Ez irtózatosan fáj!
R (a rádióba): Fiúk erősítést kérek! Egy rohadt gyorshajtót fogtam! (az autósnak): Csak előírásszerűen eltörtem a kezét. Most jön a lába. Ez kicsit jobban fog fájni. (ismét a rádióba) Küldjetek rohamkocsit! Ez ellenkezik.
A: Uram! Maga eltörte a kezem, és most a lábamat akarja? De hát mi ez? Nehogy már... 
R: Feküdjön nyugodtan, ne ugráljon! Még a végén nem találom el a lábát és még nagyobb baj lesz! A szabály az szabály! A kétharmados közúti törvénymódosítás ma lépett hatályba. Sajnálom, de kötelességem így eljárni. A törvény engem is, szerencsére, kötelez!
A: De hát ez jogellenes!
R: KUSS! Mi az, hogy jogellenes? Már hogy volna jogellenes? Ez a törvény! Egy törvény nem lehet jogellenes! A törvény a jog!
A: Na de mégis! Egyáltalán, észre sem vettem, hogy gyorsan mentem...
R: NE HAZUDJ, TE ROHADÉK! Biztosan láttad, hogy gyorsan mentél. Azt is tudhattad, hogy a sebességhatárokat mától vittük lejjebb.
A: De nem tudtam....
R: KUSS! Azt mondtam, tudhattad. Szerintem tudtad. Benne volt a Közlöny tegnapelőtti számában. Tartsd ide a lábad.
A: Dehogy tartom! Nem jár nekem a Közlöny! Ki olvas Közlönyt néhány elfuserált hivatalnokon kívül? Engedjen el, kórházba akarok menni, hogy ellássák a kéztörésemet!
R: Majd a kapitányságon tett kitérő után elviszünk és ellátják a sérüléseidet, de előtte még ellátjuk a bajodat. (a rádióba) Hol késtek már? Hol az a tetű rohamkocsi?
A: Állampolgári jogom, hogy a kórházba....
R: KUSS! Egy törvényszegőnek nincsenek állampolgári jogai!
A: Ezzel azért vitatkoznék, mint azzal is, hogy törvénysértő voltam-e..
R: Az előbb tudomásodra hoztam, hogy az voltál!
A: Az előbb még magázott, most meg tegez, és dehogyis hozta tudomásomra. Számokat akarok hallani! Mekkora a sebességhatár és mennyivel mentem?
R: A sebességhatárok benne vannak a tegnapelőtti Közlönyben. Ezen kívül pedig bemondták a rádióban. Nem is egyszer. Kétszer! Ha nem tudjuk a sebességhatárokat, hogyan mehetünk ki az útra? Na szépen tartsd ide előírásszerűen a lábadat!
A: Van eszemben! Mennyivel mentem?
R: Azt is tudod te, van kilométeróra abban a nyomorék autódban! Láttad, nagyon is jól!
A: Nem vettem észre, hogy gyorsan mentem volna, szerintem még pont hogy benne voltam, lehet, hogy két kilométer per órával még alatta is voltam...ö.. Mármint annak, ami még a tegnapelőtti koszos kis Közlönycikk előtt volt hatályos. Szóval mennyivel mentem?
R: A lábadat, te kis mocsok!
A: Mennyivel? Fogadjunk, még azt sem tudja és humbug az egész!
R (a rádióba): Mi van már, gyerekek? Mit szuttyogtok? Ez a rohadék ellenkezik. A végén még használnom kell a GÁZSPRAY-T!
A: Ááááá, a szemem! -köhög- Alig kapok levegőt... - fuldoklik- Allergiás vagyok a.. -köhögés-
R: De most legalább nyugodtan eltörhetem a lábadat! Jajj! Az én szememet is csípi ez a szar, nem látok semmiiiiiit!!!!....


(A folytatást lásd itt!

No comments:

Post a Comment

Minden kommentárt szívesen látok, olvasok, s ahogy időm engedi és amennyiben szükséges, megválaszolok.